Kiinteistöalan Uroteko-palkinto

Vuosiseminaarin osallistujat äänestivät taas Kiinteistöalan Uroteko 2013 -palkinnon voittajan

 

Vuosiseminaarin neuvottelukunta valitsi 16 Uroteon arvoista tekoa vuoden 2013 Kiinteistöalan Uroteko –ehdokkaaksi. Näiden ehdokkaiden joukosta palkintoraati valitsi kolme finalistia voittoäänestykseen Vuosiseminaariin. Finalistit olivat Kiinteistöpalvelut ry, Pirkko Paavola-Häggblom Poliisihallituksesta ja Matti Äijälä Auratum Kiinteistöistä.

Tutustu perusteluihin



Vuosiseminaarin osallistujilla oli selkeä suosikki – Kiinteistöpalvelut ry:n omaehtoiset, jäseniä velvoittavat toimenpiteet (mm. liittyminen Tilaajavastuu.fi –palveluun pakolliseksi) äänestettiin voittoon 49 prosentilla äänistä. Palkinnon vastaanottivat Pia Gramén, Kiinteistöpalvelut ry:n toimitusjohtaja ja Terhi Kotkansalo, Servisolen toimitusjohtaja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uroteko on tullut jäädäkseen

Uroteko –palkinto jaettiin tänä vuonna kolmatta kertaa. Sen taustalla on halu tuoda esille myönteisiä uutisia kiinteistöalalta ja ehkä osaltaan kannustaa muutoksiin askel kerrallaan. Ensi syksynä valitaan taas Uroteko ja sinä Vuosiseminaarin osallistujana päätät, kuka tai mikä asia on Uroteon arvoinen.

 


Mikä on Uroteko?

Uroteko-palkinto myönnetään vuosittain henkilölle, tiimille tai organisaatiolle alaa muuttaneesta tai muuttavasta teosta. Teko voi liittyä palveluihin, asiakkuuksiin, yrittäjyyteen, innovaatioihin, riskin ottoon / onnistumiseen, konseptikehitykseen, tutkimukseen, uranuurtajuuteen – eli mihin tahansa toimialaa edistävään innovaatioon, joka tekee tai on jo tehnyt toimialan muutosta näkyväksi. Palkinnon tavoitteena on kannustaa uusien ajatusten, toimintatapojen ja ratkaisujen esille tuomiseen sekä korostaa osaamisen ja vastuullisuuden merkitystä yritysten ja yksilöiden menestymisessä. Urotekojen piiriin kuuluvat aikaansa edellä oleva ajatusmalli - johtoajatus, uusi yritysidea tai innovaatio, uusi tapa hyödyntää olemassa olevia tiloja, kokonaan uudenlainen tilaratkaisu, mullistava markkinointi-idea tai mikä tahansa teko, joka tekee ”pienestä suurta tai yhdessä enemmän” asiakkaiden parhaaksi. Palkinto on kunnianosoitus sitkeydelle, osaamiselle, yhteistyölle, rohkeudelle ja luovuudelle.

Aiemmat Uroteot

/
/
/
/
/
width=240